Thursday 21 October 2010

Закъсняло, но от сърце!

Здравейте! Макар и със закъснение искам да благодаря сърдечно на Силвето за страхотната картичка, която ми изпрати по случай 2 Октомври, и която ме вдъхнови да се пробвам и аз (това по-долу:):


и на Светла за прекрасната кутийка, с която ме изненада след моето участие в предизвикателството "С ухание на... "

Благодаря ви, момичета за красотата и вниманието!

И за да има и нещо от мен в тази публикация ще ви покажа двете картички вдъхновени от Силвето:

Надявам се скоро да мога да направя и кутийка :)

3 comments:

  1. Чудесни картички- и вдъхновяващите, и вдъхновените! За кутийката няма какво да се каже, освен-прекрасна!Колкото до кутийката, която ще направиш ти, сигурна съм, че ще е също толкова очарователна, както тази на Светла :)

    ReplyDelete
  2. Прекрасни подаръци, а красотата е заразна. Картичките ти са страхотни! И аз вече съм "заразена".

    ReplyDelete
  3. Радвам се,че ти е харесала!

    ReplyDelete